1. Strona główna
  2. Reklamacje i zwroty towaru w motoryzacyjnym sklepie online

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, który jest niezgodny z opisem lub nie spełnia wymagań klienta, bez podania przyczyny. 

Na zwrot mają Państwo 2 tygodnie od otrzymania produktu. Prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce "Pliki do pobrania". Towar nie może nosić śladów użytkowania (nie mógł być montowany ani uszkodzony przez klienta). Wypełniony formularz proszę wrzucić do paczki z towarem i odesłać na Nasz adres.

Bardzo prosimy przy pakowaniu paczki o używanie taśmy bezbarwnej lub owinięcia kartonu streczem lub folią. Przy zniszczonym oryginalnym opakowaniu Sprzedający ma prawo do oddania 85% wartości produktu. W przypadku zwrotu z powodu złego doboru z winy klienta nie zwracamy kosztów wysyłki.


Reklamacje

Zdarza się, że towar ma wadę fabryczną. Od daty zakupu mają Państwo 2 lata gwarancji na wszystkie produkty.

Jeśli przed montażem dojdzie do odnalezienia wady, wymienimy towar. Jeśli produkt nosi już ślady montażu, wtedy trafia na reklamację. Niezbędny formularz znajduje się w zakładce "Pliki do pobrania". Wadliwy towar wraz z formularzem proszę wysłać na Nasz adres.

Od momentu przybycia towar wysyła się do magazynu zewnętrznego na reklamację. Trwa to od 7 do 31 dni (zazwyczaj około 14 dni). Jeśli po tym czasie nie będzie informacji o wyniku reklamacji zwracamy pieniądze lub wymieniamy towar na nowy, wolny od wad.

Jest możliwość zakupienia drugiego takiego samego produktu w międzyczasie by nie tracić czasu na oczekiwanie. Jeśli wada jest stwierdzona przez osobę kompetentą, bez obaw, zwrócimy za nią pieniądze.


Uszkodzenie

Zdarza się, że przesyłki ulegają uszkodzeniu w trakcie transportu. Nasz magazyn dokładnie sprawdza każdy towar i solidnie go pakuje.

Jeśli otrzymają/otrzymali Państwo uszkodzony towar, niezbędny będzie protokół szkody od kuriera, który to transportował. W zależności od firmy wypełnia się go w obecności kuriera lub ściąga protokół z internetu. Z takim protokołem proszę wysłać do Nas towar.

Po otrzymaniu, wymienimy na wolny od wad oraz zwrócimy pieniądze za wysyłkę.